Realizacja zamówień:

   
 

Zamówienia przyjmujemy przez 24h / dobę w każdym dniu tygodnia. Realizacja zamówień dobywa się codziennie od pn. – pt., w godzinach pracy naszego sklepu: 08-16. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy, to będzie ono realizowane w następnym dniu roboczym, w godzinach pracy sklepu.

 

Każde zamówienie przechodzi następujący proces realizacji:

1. potwierdzenie zamówienia –  każde zamówienie należy potwierdzić za pomocą wiadomości e-mail przez Gadu Gadu lub telefonicznie. W potwierdzeniu należy podać sposób płatności (przedpłata na konto, pobranie) oraz sposób dostawy (Poczta, Kurier lub osobiscie)

2. realizacja zamówienia – na tym etapie kompletujemy twoje zamówienie i przygotowujemy paczkę do wysyłki. Realizacja zamówienia średnio trwa ok. 24h  i jest uzależniona od dostępności towaru. Jeżeli czas realizacji zamówienia mógłby się przedłużać to natychmiast skontaktujemy się z Tobą !

3. wysłanie zamówienia – twoja przesyłkę wysyłamy Kurierem lub Pocztą.

4. potwierdzenie odbioru – zawsze potwierdzamy to, czy przesyłka dotarła do Ciebie (w formie mail'a lub telefonicznie). Dzięki temu mamy pewność, że twoje zamówienie dotarło do adresata.

Pamiętaj, że zawsze powiadomimy Ciebie e-mailowo, w momencie kiedy:

a) zamówienie zostanie przekazane do realizacji oraz

b) zamówienie zostanie wysłane do Ciebie (lub Twojego mechanika).

 

5. WYŚLEMY CZĘŚCI PROSTO DO TWOJEGO WARSZTATU

Oszczędź sobie czasu i niepotrzebnych nerwów. Twoje auto zostanie dużo szybciej naprawione, jeśli zamówisz części w naszym sklepie i wskażesz w danych do wysyłki warsztat, w który stoi Twój samochód przygotowany do naprawy. Mechanicy odbiorą części i zaczną od razu działać.



Termin otrzymania przesyłki:
 
 

W trosce o zadowolenie klientów staramy się, aby większość towarów znajdujących się w naszej ofercie była dostępna „od ręki”.

Towary dostępne w magazynie wysyłamy w jak najkrótszym czasie tak aby nastepnego dnia od złożenia badz maksymalnie 48h dotarł do odbiorcy.

  • czas doręczenia przesyłki na Państwa biurko, w przypadku wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej, to max 48H godziny w dni robocze.

Pora dostarczenia przesyłki:

Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 9 - 20 do klientów indywidualnych oraz w godzinach 8-16 do firm.

Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy.

Podanie miejsca pracy (nazwy firmy) jako adresu doręczenia przesyłki gwarantuje Państwu dostawę w godzinach 8-16.

W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie Państwa, pozostawi informację o próbie jej doręczenia, w postaci AWIZO.

Pierwszego dnia po próbie dostarczenia, paczka będzie na Państwa czekać w lokalnym oddziale firmy kurierskiej, skąd będziecie ją mogli Państwo odebrać osobiście - adres oddziału firmy kurierskiej i wszelkie szczegóły dotyczące przesyłki znajdziecie Państwo na pozostawionym przez kuriera AWIZO.

Jeśli nie odbiorą Państwo przesyłki osobiście z siedziby firmy kurierskiej, drugiego dnia po awizowaniu paczki, kurier dokona próby ponownego jej dostarczenia pod wskazany w formularzu zamówienia adres.

Przesyłki:
   
 

Paczki wysyłamy według życzenia klienta Pocztą lub Kurierem.

Zawsze wybieramy opcje najkorzystniejszą dla klienta. Paczki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku o godz. 15.00. Od momentu potwierdzenia wysyłki za pobraniem lub od momentu zaksięgowania kwoty na naszym koncie.

Nie wysyłamy paczek w sobotę, niedzielę i święta. Nie ponosimy odpowiedzialności za firmy kurierskie i czas, w jakim doręcza paczki. Wobec czego nie obwiniajcie nas za to, że późno otrzymaliście paczkę, ponieważ nie mamy wpływu na zewnętrzne firmy. Staramy się jak możemy aby kurierzy z paczkami dotarli do Państwa drzwi w ciągu 24h. Jeśli masz problem zadzwoń do nas.

UWAGA!

W momencie odbioru przesyłki, odbiorca powinien sprawdzić czy przesyłka jest oryginalnie zapakowana. W przypadku stwierdzenia, że taśmy zostały naruszone lub paczka jest uszkodzona w sposób widoczny, należy spisać w obecności kuriera protokół. Po odbiorze, należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość jest zgodna z przedmiotem zamówienia oraz czy towary nie są uszkodzone. Wszystkie wysyłane przez nas paczki za pomocą firm kurierskich są dodatkowo objęte ubezpieczeniem na wypadek uszkodzeń w transporcie. Dzięki temu gdy odbiorca stwierdzi uszkodzenia przesyłki uzyska pełną rekompensatę od firmy przewozowej. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Kupujący, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia. Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru.

 

Przesyłki zagraniczne:

Wysyłamy towar na terenie całej Unii Europejskiej. Przesyłki do 50kg firmą GLS. Zderzaki i maski wysyłamy firmą DHL.

Wysyłka za granice odbywa się tylko po wcześniejszej wpłacie na konto.

Przed realizacja zamówienia przesyłki zagranicznej jeśli waga nie przekroczy 10kg prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny, mailowa, bądź gg.

 

PAKOWANIE I ZABEZPIECZENIA PACZKI:

Wszystkie towary są sprawdzane przed wysłaniem. Towar najpierw zabezpieczony jest folią pęcherzykową bądź specjalnymi wypełniaczami, następnie w zależności od gabarytów pakowany do koperty lub pudełka/kartonu. W przypadku pudełek owijane są dodatkowo w folie strech.